Du är inte överviktig, du är inte underviktig, du är jätte viktig!

Hej nu tänkte jag skriva om en viktig grej!
Jag har haft nog en blandad sommar. Som varit både bra, dålig, och rolig. 
Jag har nog haft inre stress, mått verkligen skit. Som att man haft väldigt mycket ångest och varit ledsen. Det har varit mycket med flytten, hur sommaren skulle bli, hur kommer det bli på nya stället? Ja och mycket mer har varit på spel. 

Jag har haft svårt att äta ibland för det varit varmt och även ingen aptit. Men såklart har man behövt äta ändå. 
Jag har tränat massor i bowling förut. Då man kan bygga muskler. Men jag tror på mycket annat som gjort att jag har gått ner i vikt.
Det suger men så är det. 😔 
Jag slarvat ibland med maten osv. Plus glömt att äta kanske någon gång. Och personer som vill att man ska komma på en gång. Men det funkar inte så.

Jag har alltid kämpat för att gå upp👆 och inte ner👇 

Har nu fått hjälp av den absoluta bästa kuratorn. Att komma vidare till en dietist. 
Det känns lite sådär. Men det kommer att bli bra tillslut jag vet det. 💕 
Kuratorn kommer då att vara med om stöd om ca 1 vecka. 
Jag är så sjukt nervös att gå dit. 


Kommentera här: