spöktimme! 👻

Fan va läskigt.... (klockan 00:01) på natten😱

Jag ligger bara här i soffan och tv:n var på låg volym. Radion bredvid min säng var tyst. 
Men helt plötsligt så sätts radion på så man verkligen hör att den sattes på. 👻 
Jag blev livrädd! Och sa du som är här: kan du vara snäll och sluta. Och sen var det som jag rös i hela mig. Jag typ darrade hela jag.

Ibland är det som någon också kommer förbi och säger: "Hej aye jag är här" och trycker upp och ner på tekokar knappen eller på kaffekokar knappen. Det är helt okej. Men att sätta på min radio, var på gränsen! 😔

Jag vet att det låter helt galet och sjukt! För er som kanske inte tror på det här. 
Men jag vet inte om det var något eller inte. 
Men jag har alltid trott på sånt här sen jag var yngre. Det känns som man varit mottaglig typ då med. 

NY UPPDARERING: (2 timmar senare) 02:01 satt i min soffa och tittade på tv. Och hör hur min radio har tystnat ~ alltså att den har stängt av sig. 😱 
Går runt för att se så den är avstängd, och det var den. Den stog nu på "Alarm" 
Jag blev sådär darrig och rös i hela min kropp igen. Och under dom här timmarna hade jag ont i huvudet också. Men nu är det som bort blåst 2 timmar senare. 

Det hände en sak som inte jag kan relatera till. 
Det var när jag fortfarande bodde hemma i v.skedvi i huset. Kanske hände när jag var runt 12-13år då jag satt vid mitt skrivbord, och då var det som om någon kilade mig under mina fötter. Och jag kunde höra någon typ sprang eller tog steg som verkligen hördes. 
Och en annan gång så hade jag sett film i min dvd video spelare. Den låg långt in på min översta hylla. Och den kunde inte ens ramla ner. Jag hade lagt ner mig i sängen. 
Då man hör att någonting flyger ner i golvet. Och det var dvd video spelaren. 
Och dom andra hemma tror inte på sånt där. 
Så dom säger: men det kan ju inte bara hända.




Kommentarer:

1 Tess:

Gud så läskigt :o jag har varit med om saker dock på jobbet på ett äldreboende då jag jobbade där sen även på sjukhuset o fler anst alltså mina kollegor som är på sjukhuset har varit med om en heeeeel del. Spooky

Svar: Jaa det var läskigt. okej? Vad kunde det vara? Va jobbigt.
Pandan

2 E:

Va kul att du börjat uppdatera igen, gillar dig blogg! ^_^

Svar: tack :)
Pandan

Kommentera här: