Måndag 21/1-2019

Hejsan sorry för en väldigt dålig uppdatering här på bloggen. Ska försöka att bli bättre på att skriva här :) 
Hoppas allt är bra med er? Med mig är det helt okej ~ det funkar... just nu är jag lite trött bara. 
Nu ska jag dela lite i bilder vad jag gjort osv. 

för ungefär en vecka sen så fick jag träffa min kusin jag inte träffat på ett tag. då hon fyllde 20. 🙂 riktigt kul och trevligt!

det blev morgon-mys med Nisse också 😻

efter dansen då pappa hade hämtat mig. så satt vi och åkte Brukslinjen mellan Hallsta och Borgåsund med bonus mamma i ca: 2 timmar. så kom hem runt ca: 01:10 Men somnade inte förens 05:30 Hahah på lördagen 😂



den 11/1 var det länsdans i Hallsta där mina föräldrar bor. så pappa kom och hämtade mig från teatern vid 16:30 ungefär. vi åkte hem till Hallsta, jag bytte om, sen åkte vi vidare till pappas & bonus mammas jobb. Då hon satt och körde buss mellan Hallsta och Borgåsund. vi åt lite mat, sen så skjusade pappa mig till dansen vid Folkets hus. så var jag där till ca: 22:30 då pappa kom och hämtade mig.

i fredags den 18/1 så spelade jag sjöman för vi ska träna och spela Utvandrarna på teatern 2020 :)



Kommentera här: