Torsdag 12/7-2018



Gääsp på er!
Under dom här dagarna som varit här jag nästan cyklat 2 mil dagligen. 
Jag har varit mycket med vänner.
Och sovit över hos dom.

Idag så cyklade jag hem vid kl.12:30 sen duscha och fixade mig, sen hade boende stöd, sen cyklade jag och Marie och badade.
Och sen hem till henne kollade på tv.

Nu har man äntligen landat på soffan hemma och glor lite på tv. För att sedan SOOOVA!! Min kropp behöver mat o sova nu efter att man cyklat så mycket under dom här dagarna. 💤
Mat & sov klockan...⏰
Till och med nu efter all cykling känner jag till och med av när jag är trött och är hungrig!

Jag tror inte jag lämnar soffan på några dagar nu.
Det värker ~ träningsvärk i bena verkligen! 
Okej, Nea ville bada imorgon på Malmön.. Men min kropp säger ifrån den säger ~ Snälla Amanda ta och vila några dagar nu. 
Jag bara känner just nu också att jag inte skulle klara och åka mil på länge nu eller iaf inte på ett tag!
Nu får nog cykeln vila några dagar.







Kommentera här: