söndag 1/7-2018

Hej på er.
Nu ska jag prata lite om vad jag gjort under några dagar! :) 

Förra lördagen (förra veckan) färgade jag håret lila, - Jag tyckte jag passade rätt så bra i det. Så jag tror att jag kommer att färga om det ganska snart igen.

I tisdags var jag på Allsång på skansen men några stycken.
Jag hade med mig en skylt där det stog " SANNA DU ÄR BÄST" hon gick förbi mig en gång och såg jätte glad ut och vinkade. :D <3 
Jag blev såå glad så jag grät!
Jag syndes även i SvT play sändningen, då Sanna sjöng med en kvinna framför mig! 

Sen har det varit lite tråkigheter som hänt som man blivit ledsen. <33 
Men det blir snart bättre.

Igår var jag med några till Västerås på City festivalen. :) Jag fick 1 ny vän också. 
Även på när jag åkte på allsången. 














Kommentera här: